אלעד: ניסיון לחץ על דגל התורה, ש"ס משיקה קמפיין

מוטי הלפרין No Comments on אלעד: ניסיון לחץ על דגל התורה, ש"ס משיקה קמפיין

בש"ס ממתינים להחלטת דגל התורה שתכריע את זהות ראש העיר אלעד ובינתיים משיקים את הקמפיין של יהודה בוטבול תחת הכותרת 'אלעד בוחרת אחדות'

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לקראת ההכרעה בדגל התורה בעניין עמדתה בבחירות לראשות העיר אלעד ומתוך ניסיון לייצר לחץ ציבורי ולהדליק את השטח באלעד, החליטו בשס להשיק מוקדם מהרגיל את קמפיין הבחירות המקומי, עבור המועמד שלהם לראשות העיר, יהודה בוטבול.

כזכור בשס טוענים שבבחירות הקודמות תמכו במועמד שהציבה דגל התורה, ח"כ יצחק פינדרוס, שבסופו של דבר לא התמודד, כיוון שלא התגורר בפועל בעיר כנדרש בחוק. לטענת שס התמיכה באה מכח הסכם עם דגל התורה ולפיו, בקדנציה הזו, דגל התורה תתמוך במועמד שס לראשות העיר.

מנגד בדגל התורה יש קולות שונים שמפקפקים בהסכם ובהבנות שהיו ובכל מקרה אומרים, שמי שיחליטו יהיו גדולי התורה של התנועה. בעניין הזה פורסם לא מזמן, שמרן ראש הישיבה הגר"ד לנדא, הביע את דעתו מספר פעמים, כולל לאחרונה, שיש לתמוך בראש העיר המכהן, ישראל פרוש, תוך שהוא משבח אותו על פעילותו למען חיזוק העיר כעיר של תורה והישיבות.

השבוע פורסם בקול חי, שח"כ יעקב אשר, מונה מטעם דגל התורה לעסוק בנושא וייפגש עם הגורמים הרלוונטיים, כדי להביא את הנתונים הקשורים לבחירות באלעד לפני רבני התנועה.

לצד ההמתנה להחלטת דגל התורה, הודיעו בשס שהם יוצאים לדרך עם קמפיין הבחירות שלהם למועמדות יהודה בוטבול לראשות העיר, כשהסלוגן שילווה את הקמפיין יהיה – אלעד בוחרת אחדות!



0 תגובות